Ettől kicsit jobb kell! :-)

2010. augusztus 25., szerda

Élmények 4

Ismét...mert hiányoltatok!  :-)
Azt hittem, ez az egész sztori csak engem szórakoztat...és örömmel kapom a leveleket, hogy másokat is.
Hihetetlen számomra, hogy 17 emberke (szeretlek Benneteket) érdeklődött, mikor lesz folytatás? Mi lesz a következő sztori? Nos, összekapom magamat és begyorsulok!



Levelek...ohh azok a levelek.....lássuk csak!
Mazsolázgatok, mert belefáradtam a sok válaszba. Abba, ha normálisan megválaszolom, hogy köszönöm de nem Te vagy az estem sztorikba. Aztán pedig a válaszlevelek: de miért nem? MIÉRT NEM??? Miért kellene ezt megválaszolnom ismét? Emberek vagyunk és talán a szóból értünk...Vagy mégsem?!
A várt 2 levél! IGEN! Itt van! Hurrááááááá!


Nézzük az elsőt. Nevezzük Mosolynak. Mert mosolyra késztet és ez már a 3.mosolylevél. Igen...szeretem a vidám embereket. Alapjában véve én is ilyen vagyok! Egy híd köti össze a két fülem közötti távolságot! Hja! Hogy az a szááám?


MOSOLY szórakoztató....feltölt mindenféle virtuális jóval! Még nem tértünk rá olyan témára, amit nem szeretnék és kényes lenne. Álompasi....remélem nem rémálom lesz belőle!  :-)
Tökéletes emberek nincsenek- de boldog párkapcsolatban élők vannak! Ez lebeg a szemem előtt folyamatosan és a végére is érek a levelének. Ennyi? Miért nem írt többet? Hiszen olyan szórakoztató! Még,még,még! Tudom, a férfiak nem szeretnek hosszú leveleket írni. Igazán tehetett volna kivételt....most az egyszer...velem!
Megválaszolom a levelet és jöhet a következő elolvasása.
Ő legyen TŰZ. Izgalmas férfi és már van egy társa is! Hű társa, aki négylábú. ;-)  Meglepő dolgokról szól ez a pár sor. S a maga elkeseredettségében- ez még az egyszerű fogalmazás ellenére is átjön- hogy az írója mostanában csalódott. Persze, a nők mindig mást akarnak hallani, másra vágynak és mást remélnek miközben a férfiakat sokszor teljesen más vágy űzi előre. Lelkileg kicsit összetört és bizalmatlan. Velem, a világgal és a nőkkel.... Megértem és ezzel én is így vagyok! Aki már csalódott, az pont ilyen. Szúrós....


Viszont tudni kell kezelni a helyzeteket és kihozni az adott dolgokból a lehető legtöbbet. Megkapja a válaszlevelemet és azt az optimizmust,hogy kisüssön az ő lelkében is a nap!  :-)

Sokan keresnek társat maguk mellé...nagyon sokan! Viszont még többen élnek értelmetlenül elhúzott, szürke, ellaposodott, nyöszörgős és nem kielégítő kapcsolatban - minden elmondható ezekről csak az nem, hogy szeretetteljes! Ezek a kapcsolatok a külvilág számára egyáltalán nem feltűnőek és tökéletesnek tűnnek. Talán még maguk is elhiszik ezt.... DE! Otthon a négy fal között unalmas, szótlan délutánok és esték sorozata. Az éjszakák pedig? Mindenki jobbról és másról álmodozik. Egy olyan életről, ahol minden színes és süt a nap! Ezeket hívom "nagyi" kapcsolatoknak. Nyugalom, dögunalom és lehet horgolni...tekerni az idő kerekét....


Gyáván belemerülve a kapcsolatba, ahol nincs sem meleg sem pedig hideg. Ahol minden annyira langyos....
Talán lehet így élni! Biztosan...van akinek ez megfelel.... Szögletes és karcos- de kiszámítható!
Nem szeretnék egy elviselhető kapcsolatban élni és dobogós címkére sem vágyom: "ELKELT". Viszont egy címkét elfogadok majd:  "IGAZI"
Nos, én nem vágyom az ilyen langyos "nagyi" kapcsolatra.
 
Forrjon már körülöttem minden és izzon a levegő, de ezerrel!  






Nincsenek megjegyzések: