Ettől kicsit jobb kell! :-)

2010. augusztus 17., kedd

Élmények 2

Elkezdődött a nap!
Vidáman ébredtem,napsütésre és rögtön a társkeresőmmel. Nem is az jut eszembe,hogy a munkahelyemen mit is kell majd csináljak és hová kell kapnom....A társkereső....Ezt nem hiszem el! Mi a fene tud ebben máris hiányozni 2 alkalom után? Nos sokáig nem kell ezen gondolkoznom , mert irány a jól megérdemelt pihenés után a munkahely!
Szép napra ébredtem,hajrá!


Eltelt a napom és bevallom,egy jó párszor eszembe jutott az oldal.... Aztán egy laza mozdulattal már ott is vagyok. Te jó ég! Válaszolt mindenki,akinek írtam. De mikor? Itt senki nem volt dolgozni? Vagy valakinek munkaidőben fizetnek azért, ha nem dolgozik?!  Naaaaa! 
Nézzem a dolgok jobb oldalát és korán keltek => így korán végeztek a munkával! Ugye mennyivel jobban hangzik?  :-)
A válaszlevelek is 2 részre oszthatóak:
- már nem szeretnék nagyon válaszolni sem (riasztó válaszok és rögtön találkozni szeretne,kéri a telefonszámomat)
- nos,felcsigázott és írok választ

Miután a szüleim udvariasságra (is) neveltek, így csak röviden, de válaszolok a riasztó levelekre is:
"Ne haragudj, de egy levélváltás után még nem szeretnék találkozni, nemhogy telefonszámot kiadni! További sikeres párkeresést! "
Maradt 3 levelező partnerem. Mindegyik értelmesnek tűnik és választékosan fogalmaznak. Kíváncsivá tesznek. Írok, írok és írok. Életkoruk 38-40-41. Persze,én ezt a korosztályt kedvelem. Hogy miért? Szeretem, ha a férfi pár évvel idősebb. Igaz, nem ez számít (nem csak ez) de számomra fontos.
A levélírások végeztével elégedetten dőlök hátra. Gondolkozom.... Mit szeretnék? Melyik volt a legszimpatikusabb? A képeket megnéztem. Helyesek....Mindegyik....Nem könnyítik meg a választást,de majd a levelek segítenek! Még ha tudnák,hogy mennyit! :-)


Persze,ezen a fórumon mindenki olyan,amilyen szeretne lenni!  Vannak olyanok akik próbálják önmagukat adni,de a legtöbb.... Vezető beosztás, egyetemi végzettség, autó, lakás és még sorolhatnám. Minden megvan, csak TE hiányzol felkiáltással teleírva a bemutatkozó oldal..... Felruházzák magukat olyan pozitív tulajdonságokkal, melyekre vágynak. Egy olyan férfi néz rám, aki nemcsak testtelen és néha arc nélküli, de elolvasva az adatlapját szinte tökéletes! Cyberférfi.....igen....cyber....
Misztikus, titkos és érdekes világ ez. Lehet bármit írni, amíg ezt a másik fél elhiszi. Lehetsz az, ami mindig is szerettél volna lenni. Már a 2. levélnél találtam Andersen-gyanús férfit is.  Érdekes.....


Ennek egyetlen veszélye van csupán: ha elhiszi magáról a valóságban is,hogy ő az,ami relatíve csak a gépben lehet. Ez teljes tudathasadáshoz vezet egy idő után......az ilyen valós világ a virtuálistól gyökeresen különböző törvényszerűségeitől frusztrált szerencsétlen férfi pedig örökre odadobhatja magát a rendszernek......míg a valós világ összes szervere le nem fagy! :-)))))

Hogyan kezdődik egy tiszta cyber románc, aminek csak a valóság vethet véget? Szerintem úgy sosem,hogy valaki kitalál egy másmilyen embert, mint amilyen ő valójában. Ezért rögtön ki is írtam a bemutatkozó oldalamra:
Csak az igazat mondd! Aki egy picit is úgy érzi, hogy elég sivár az élete és szeretné kiszínezni, az tegye meg!
De NE itt és NE nekem! Ugye érted? Köszi!

Ismét nyertem egy pár új tapasztalatot és maradt itt még jó pár. Tanulni itt is lehet. Milyen is ez a világ? Mit tartogat? Mennyi meglepetésben lesz még részem? Kíváncsian várom!


Nincsenek megjegyzések: