Ettől kicsit jobb kell! :-)

2010. augusztus 15., vasárnap

Élmények 1


Első napom. Némi izgalom és vegyes érzések kerítenek hatalmukba,miközben belépek. Ugyan hányan írtak,hányan néztek meg? Van-e olyan,aki tényleg RÁM várt? Nos,most ugrik a majom a vízbe!

Huhh! Rengeteg levél... Hogyan fogom én ezt mind megválaszolni? Most azt hiszem tényleg nem lesz elég a gép előtti 2 óra....és belevetem magamat.
A legtöbb férfi elintézi pár szóval: 
Szia! Nagyon tetszel! Ha én is,akkor írj!

Még ezek a szűkszavú emberkék! Nos én szintén szűkszavú leszek és azt hiszem ezekre nem reagálok. Hiszen annyira szépen kitöltöttem a bemutatkozó oldalt,annyi minden kiderül rólam: többek között az is,hogy szeretek beszélni. Aki pedig 2 kusza mondatot ír nekem,az nem az én emberem lesz!
A következő kategória az aki már többet ír,de megkeseredett ettől a fórumtól. 
Szia! X.Y vagyok, ha elolvastad a bemutatkozómat és tetszem,akkor jelentkezz. Igaz,tudom úgysem írsz vagy majd azt írod,nem rám vársz. Tudom,de ha legalább......

Persze ezekre válaszolok,mert megtiszteltek egy jó pár mondattal. Viszont én annyira,de annyira nem szeretem a pesszimista embereket! Szóval,megköszönöm és egyértelművé teszem számukra,hogy nem ők azok,akikre várok. (mintha érezték volna a válaszomat....)
Maradnak azok a férfiak,akiknek már némi tartalommal bír a levelük. Naaaa,hát jól leszűrtem én! Nem is olyan sok ez a maradék! Akkor olvassam csak! 
Vannak viccesek,érdekesek,tartalmasak. Aztán van olyan is aki olyan,mintha nem is ezen a földön élne.



Na nem egészen marslakó,de manapság bármi előfordulhat.... Persze,a nők adnak a megjelenésükre. Ápoltak,szépek,intelligensek,a konyhában istennők, házi tündérek és a hálószobában....nos ott, mint egy macskanő!  Nem is tudom: van ilyen nő? Biztosan....  ;-)
 
Kedves Férfiak! Bemutat nekem valaki egy mindenhol tökéletes nőt? Várom a jelentkezéseket ám! 
Szerintem mivel nem vagyunk tökéletesek,így ne is akarjunk tökéletes párt találni!

Manikűröshöz időpontot kell módosítanom.Mire megválaszolom ezt a jó pár levelet,addigra lekopik a körmömből annyi,hogy nem kell reszelni! :-)
Úgy érzem, találtam 1-2 gyöngyszemet! 



Az összes levelet megválaszoltam,igaz nagyon késő lett. Viszont úgy fekszem le,hogy van itt olyan férfi aki megmozgatja ezt a nyári fülledt levegőt. Aki hoz egy kis fuvallatot....
Irány az ágy és várom a holnapot. Ki válaszol és mit? Mennyire lesz a többi levélnek tartalma? Mik derülnek ki? Van-e közös érdeklődési körünk? Mert nem elég,hogy valaki nekem helyes... kösse le a figyelmemet,tartsa fent az érdeklődésemet és nevettessen meg! Mert nekem az a legfontosabb! 
Hja! Írjon már helyesen,mert nem szeretném folyamatosan fogni a fejemet!
Tehát,várom a reggelt... Várom,mire ébredek....



Nincsenek megjegyzések: