Ettől kicsit jobb kell! :-)

2010. szeptember 17., péntek

Élmények helyett észrevétel

Kedves Olvasóim!

Köszönöm Nektek az érdeklődést, a sok jó szót és levelet! Akik a hozzászólás résznél vállalják a nevüket és akik részemre írnak levelet - szóval mindenkinek!
Miért is ez a fejezet?
Átléptem azt a bűvös számot, mely melegséggel tölti el a lelkemet. Nem is reméltem, hogy ennyi embert érdekel a társkeresés és egyáltalán én... mert ugye, ez rólam szól. (persze sokszor megírják a férfiak is, hogy akár ők is írhatnák a soraimat, történeteimet.... ezzel egyetértek!)
628 emberke olvasta el a blogomat. Lehet, hogy van aki csak 1-2 fejezetet, de a statisztika alapján 90% végig olvassa.
Amikor elkezdtem ezt a blogot írni, elsősorban saját szórakoztatásomra kezdtem és persze: ismerem a BARÁTAIMAT! Nekik is szántam. Azért NAGY betűvel barátok, mert ők már régóta hozzám tartoznak és ŐK az életem része.

Remélem egyszer arról is írhatok, mert hiszek benne:

mindenki megtalálta a boldogsága Kék Madarát!


Nincsenek megjegyzések: