Ettől kicsit jobb kell! :-)

2010. szeptember 19., vasárnap

Élmények 10

A körülöttünk lévő világ folyamatos mozgásban van és napról-napra változik. Miért is gondolom, hogy egy kapcsolatban mindig-minden állandó lesz? Mi ez, ha nem reménytelen álmodozás?!
Gyűrjük egymást és az érzelmeink hullámain szörfözünk.


Sokat beszélgetünk és egyre jobban kirajzolódnak a jellemvonásaink. Néha furcsaságokba botlok és megválaszolatlan kérdésekbe. Viszont nem várhatok ennyi ismeretség után mindenre választ. Hiszen kellenek a megérzések is és az ezzel járó gyomorbizsergető izgalmak......kellenek a talányok.....
Őszinteség-szókimondás. Talán ez a legjellemzőbb párosítás erre a mi titkos szövetségünkre. Nagyon fontos!
Elsősorban magunkkal kell őszintének lennünk, mert addig nem tudunk másokkal is azok lenni! Persze, az ember néha még magát is szeretné megkímélni, de ezzel csak magának árt! Amikor őszinte vagy, akkor kiadod magadat: a hiányosságaidat, a gyengeségeidet és sebezhető leszel! A világon a legnehezebb dolog őszintének lenni....mégis ez az egyetlen módja igaznak lenni! Mondhatnám úgyis, hogy keveseknek kincse ez a felismerés. Nem az én agyam szüleménye ez, de amikor valahol olvastam megragadt bennem. Elgondolkodtató.....és nagyon igaz!
Azt érzed: tolakodna és bugyogna elő az őszinteség. Mégis olyan sokszor választják az emberek a füllentést, a kegyes hazugságot és még sorolhatnám. Ezek a kisebb és néha nagyobb -nevezzük hazugságoknak- szinte már beléjük ivódtak és teljesen természetessé váltak. Azt hiszik egy idő után, hogy kikerülhetetlen és kötelező. Minden általuk mondott "őszinte" szó erre az alapra épül és ezen az alapon nyugszik.
Erre építsen valaki hosszútávon! Megnézném....  ;-)
Hol lehetsz őszinte igazán? 
Nos, ez csak egy kérdés részemről, a választ NEKED kell tudni és azonnal megválaszolni. Mert nekem megy! Az őszinteség sok mindenre megtanít! Kirostálja a barátaidat, erősíti a szerelmedet. Ezek az emberek, akik oly fontosak számodra mégis vagy éppen ezért vállalnak téged!
Az őszinteség erőt biztosít, hogy a tükörben ÖNMAGADAT lásd, hogy a lelkiismereted mindig tiszta legyen, mert tisztának teremtették! Hogy ki? Nos, ebbe nem mennék bele, de én hiszek BENNE.



TŰZ.... Néha kétségeim vannak az őszinteségével....lehet,hogy titkol valamit? Ezek a kételyek...az én kételyeim.....
Úgy gondolom, ami egyszer megfogalmazódik, annak van alapja. Tűzzel kapcsolatban is ezt vallom.
Túl sok a szabadideje és az enyémből is szeretne minél többet kapni. Viszont nekem osztani kell, mert rengeteg barátom van....akik fontosak....de nem lehetnek fontosabbak egy szerelemnél.....a szüleim...akiket nagyon szeretek....a munkám, amit bármilyen hihetetlen is, de nagyon szeretek!
Szóval, türelemre intem, de azt látom nehezen megy neki.
Néha azt érzem megfulladok. Túl sok az együtt eltöltött idő...ez a fajta kezdeti ragaszkodás....és nincs egyensúly. Talán azért, mert én kicsit szabadabb jellem vagyok. Szeretek szeretni és szeretve lenni, viszont nem szeretem ezt a fajta "bezártságot". Lelki fogság...azt hiszem ez a legtalálóbb szó erre.....





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Te soraidból tényleg az őszinteség sugárzik. Szerintem ezért van ennyi barátod,mert így gondolkozol. Sajnálom,hogy hamarabb nem ismerhettelek,mert ezzel a bloggal rengeteg dologra rávilágítasz!
Köszönöm! Péter Budapestről