Ettől kicsit jobb kell! :-)

2010. szeptember 7., kedd

Élmények 8

Eltelt egy pár nap: eseménydúsan, pörgősen és teli izgalmakkal. Annyira jó érezni azt, hogy fontos vagy....
Van valaki, akinek hiányzol és aki hiányzik. Mert szeretve lenni jó! Még nem szerelem, nincsenek mély érzelmek, csak ragaszkodás. Őszinte érzelmek és önzetlen szeretet.... Igen, ez a párosítás egy kezdődő románc két legfontosabb alap pillére ám!
Jól érzem magamat! Nem, mintha nem lennék máskor boldog és jókedvű! Most viszont kivirultam! Mert van miért és kiért....
A napjaim annyira sablonosak lettek, de nem unalmasak! 
Telnek a napok és egyre többet vagyunk együtt. Olyan, mintha már több hét eltelt volna. Pedig csak most bontakozik ez a kapcsolat bimbócska és én óvatosan nyitogatom a szárnyaimat. A bimbó illatozik és én szeretném minden illatát magamba szívni....mert ez annyira édes és jóóóó!


Tartalmas programok és sok nevetés! Számomra fontos a jókedv.... Jut eszembe! Szokták is mondani: a nevetés a legjobb orvosság! Megvan! Hiszen ezért nem gyengélkedem sohasem!
Visszatérve: TŰZ... Figyelmes, szórakoztató és még sorolhatnám... Sokat sétálunk, mert Blöki igényli. Hiszen egy négylábúnak ez fontos esemény! Nekem pedig kikapcsolódás. Néha ugyan nehéz, mert egy hosszú nap után, ahol a munka kiszívja a maradék erődet.... nos, ott össze kell szedned magadat! Viszont azért a férfiért, aki fontos ez nem áldozat! Nem lehet áldozat!
Épülünk....napról - napra magasabban leszünk és én szinte a fellegekben járok! Néha Tűz türelmetlen, mert ő már szeretné ha én otthonosabban mozognék nála. Még idegen minden. Hiszen pár nap alatt semmi nem változhat. Hiába vagyunk már felnőttek, hiába tudom, hogy nem kell hónapokig futni a tisztelet köröket....De akkor is!


Napsütés, séta, mozi, barátok és még sok program.
Egymással.... annyira jó...végre valakivel együtt.....egy hullámhosszon!
Viszont ilyenkor jön a félsz!
Lehet minden ennyire idilli? Minden ennyire sima és olajozott? Ennyire egyszerű és kiszámítható máris?
A boldogságot az ember néha múló káprázatnak hiszi, míg a félelmet reális valóságnak. Szerintem egyik érzést sem szabad megkérdőjelezni! A félelem nem hatalmasodhat el rajtunk, mert akkor kudarcra vagyunk ítélve!!!
Bármekkora is volt addig a lelkesedésünk, a kudarc miatt alábbhagy. Mennyi értelme lenne ezt hagyni? Körülbelül annyi, mint részeg emberrel szót érteni! 


Tehát csak pozitívan szabad a jövőbe nézni és minden napot elkezdeni illetve befejezni. Akkor van esélyed arra, hogy boldog-boldogabb légy! Egy kedvenc idézetem, mely Ady Endrétől származik:
"Hiszem, hogy egymást szeretve, egymást megértve, könnyebb lesz élni, s bármi sors állna is elénkbe, a boldogságot el fogjuk érni."

Olyan ez, mint a boldogság kék madara:
mindig velünk van ha szeretjük egymást, viszont ha már nincs szeretet,bántjuk egymást és ha irigykedve figyeljük mások örömét akkor elrepül.....
Mert a  Kék Madár maga a boldogság és kalitkája maga az emberi szív!!!!


Még valami:

http://www.youtube.com/watch?v=_Xqb3MvuOCQ

Szóval NE legyél boldogtalan, hanem POZITÍV és csakis ELŐRE NÉZZ!!!!


Ezt vártam, erre vágytam tehát nem félek és emlékszel?

Fülig ér a szám!





Nincsenek megjegyzések: