Ettől kicsit jobb kell! :-)

2010. október 23., szombat

Levelek

Kedves Olvasóim!

Köszönöm ezt a temérdek levelet! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokat kapok!


Az egész játékban az tetszett, hogy nem csak én vagyok még belül gyermek! Sokan vagyunk, akik szeretnek játszani.... Legyen az bármilyen játék! :-)
Köszönöm a BIZALMAT is, mert egyetlen levél sem érkezett, melyből ne idézhetnék!
Íme a levelekből:

Jenő, aki Békés megyében él.... 
Az írásaidban őszintén "védtelenné" teszed magad. Furcsa, hogy az egyre gyorsuló világban való élet dolgait leírtad és rávetítetted a Tűzzel való kapcsolatodra is. Tetszik a párhuzam, nagyon találó! Valójában -és összességében- egy szó jutott az eszembe: önzés.
Érzelmi, anyagi, mentális- mindegy. Most és azonnal. Azt hiszem, ezért gyorsul a világunk, ezért veszik fel így a tempót a magánéleti kapcsolatok, ezért zárkózunk be falak mögé és füllentve, hazudva védjük magunkat oly sokszor. Végül érzéketlenné és sivárrá válunk kifelé, rejtve azt a kicsi életet ami belül még megmaradt.


Dezső, Szeged
Ahol őszinteség van ott van bizalom vagy ahol bizalom van ott van őszinteség? Szerinted? Örömmel olvastam a blogodat. Hát ez is tanulságos és jó volt! :-))
"A bizalom olyan döntés, melyet neked kell meghoznod.
A bizalom hozzáállást jelent.
A bizalom kockázatot jelent, melyet vállalnod kell.
A bizalom ára a sebezhetőség.
A bizalom olyan felelősség, melyet önként kell vállalnunk.
Annak az embernek aki bízni akar, magának is megbízhatónak kell lennie."


Anna, Hódmezővásárhely
Kedves Erika!
Ne csak férfiak reagáljanak, mert úgy látom ők vannak többségben. (aztán lehet, hogy nem is jól látom)
Még sosem olvastam blogot, de ez annyira tetszik! Én is éltem már át hasonlót, de Tűz kiverte a biztosítékot nálam. Remélem nem kap második esélyt! Az őszinteség egy kezdődő kapcsolat alapja! Szurkolok Neked, hogy megtaláld (idézlek) a boldogság kék madarát! Hajrá!


Robi, Makó
Erika Erika!
Kiszáradt szemekkel várom,hogy folytasd az írást! Gyújts világosságot az agyunk sötét zugaiban! :-)
Annyira blogtalannak érzem magam!
A blogodban nagyon fontos témát feszegettél és azért reagálok rá mert hasonlóan vélekedünk!
Tudom az emberek többsége még a szó jelentésével sincs tisztában nemhogy a miben létében.
Az ŐSZINTESÉG.  Igen-igen, aki őszinte az sebezhető! Gondolom őszinteség alatt nem csak a kimondott szóra gondolsz, hanem a viselkedésre is! Mert lehet viselkedni őszintén és hamisan is! És itt is sebezhető ki őszintén mutatja az érzelmeit. Itt jön az a bizonyos mérleg ami vagy ide vagy oda billen.Ami a legnehezebb az a kényes egyensúly megtartása, hogy őszintén szeressünk és közben tartsuk meg a tartásunkat és bizonyos szinten a függetlenségünket is. Ez egy férfinak (őszinte és érzékeny férfinak mint ÉN ) nem könnyű feladat! Mert legyek egyszerre határozott FÉRFI és legyek gyengéd és érzékeny emberi lény. A férfitársaim többsége a könnyebb megoldást választja és lesz rámenős, tolakodó és hódító! De ez az én tapasztalatom szerint teli van hazugsággal, füllentéssel, legenyhébb kifejezéssel "kegyes hazugsággal" ! Erre szoktam mondani: ha a nők sokszor nem ezt igényelnék, akkor nem lennének ilyenek! Ezt látom körülöttem és mindenhol!
...akkor merül fel bennem a kérdés ami ott motoszkál és zizeg a fejemben:  legyek én is ILYEN?!


Attila, Budapest
Szép estét! Elolvastam... nagyon tetszik! :-)
Tüzet lapátra kell tenni! Csokicica érzelmeivel nem lehet büntetlenül játszani! :-)


Edina, Szeged
Elolvastam a blogodat. Nagyon tetszik! Vicces, de nem nevetséges, színes, vidám, szórakoztató! Nagyon átjön, hogy milyen az igazi éned! Gratulálok, csak így tovább! Puszi


Talaitha, Románia
Erika! Nő létemre alig várom, hogyan is döntesz! Személy szerint adnék még egy esélyt Tűznek! Miért? Mert közben megszeretne még jobban és amikor neki is úgy fájna, ahogy most neked: akkor küldeném el! Gonosz vagyok? Lehet! Vállalom!!
Nagyon erős nő vagy, kár hogy nem lehetek a barátnőid között! Remélem lesz folytatás, ha nem is Tűzzel.....


Szilvia, Skócia
Drága Csibe! Mi már kb. 20 éve ismerjük egymást! Ezt az oldaladat kevésbé ismertem, de nem lepődtem meg. Vajon még mit tartogatsz a barátaid és az olvasóid számára? Tűzről jó volt olvasni és Téged ismerve, TUTI vége lett! :-)  
Tudom, hogy ÓRIÁSI szíved van és nagyon sokan kaptunk benne helyet! Akit szeretsz, azért tűzön-vízen mész! Hiányzik a jókedved és az a csaj, aki annyit de annyit beszél....mit beszél? Csipog!  :-)  Puszillak és írj még, hogy legyen mit olvasnunk itt a többi magyarral, mert nekik is tetszik nagyon! 


Nos, a levéláradat nem ért véget. Tartok még egy válogatást, mert van még számomra kedves hozzászólás! 
Köszönöm MINDENKINEK és a vége még egy kicsit várat magára. Azért mindenkit megnyugtatok:

Itt az ősz, de a szívemben tavasz van!  




Nincsenek megjegyzések: