Ettől kicsit jobb kell! :-)

2011. december 25., vasárnap

Ismét a porondon



Már régen voltam erre, szinte minden a múltból a homályba veszett....
Az új élettel a régit a sors felülírta. Na nem tüntette el, csak halványított rajta. A rossz dolgokat kitörölni nem lehet, csak hagyni hogy elhalványodjanak.
A soraimat egy olyan embernek fogom ajánlani, akire még én is felnézek. Aki arra késztetett, hogy ismét folytassam... aki tele van olyan emberi értékekkel, melyek mellett vétek lenne szó nélkül elmenni.


 

Igaz, mostanában valahogy több ilyennel is találkoztam, viszont Ő az aki a legjobban megérintett. Tudjátok biztosan: a nehéz sorsok, a küzdelmes életutak sokszor tanulságul is szolgálnak.
Bensődben sokkal több érték van, mint amennyit te valaha is álmodtál volna! Szükséged van valakire aki téged ismer, aki tudja, hogy minden cselekedeted mögött milyen motiváció van. Aki túl lát szomorúságodon, aki ismeri rejtett sebeidet, megérti csalódásaidat és aki reális támaszt tud nyújtani életed minden körülményei közt.
Az életben én is nagyon sok mindenen mentem át...
Kaptam csapást a sorstól, fájdalmasakat!
Megismertem lelkem legsötétebb zugait, ahol értetlen fájdalmak bujkáltak és olykor-olykor felbukkantak váratlanul mély fájdalmat okozva nekem.

 

Nagyon sokszor már ott álltam, hogy feladom. De valaki mindig visszatartott, reménységet öntve szívembe és a már keményre taposott gödrömből mindig kihúzott.
Most itt állok és tudom mi a szeretet, milyen az amikor ki kell egyenesedj, fel kell állj. Megismertem a célomat és bátorságot tudok meríteni mindennap, hogy afelé haladjak. Nem vagyok tökéletes, de már eltudom fogadni önmagam gyengeségeimmel és hiányosságaimmal együtt. A múltamat mely tele van csalódásokkal, gyásszal, sérelmekkel már tudom kezelni. Ezt tanulom mindennap és örülök, ha tapasztalataimat mással is megoszthatom.
Tudom, hogy körülöttem sok olyan sérült ember van aki nem tudja, (mert még nem mondta nekik senki) hogy van lehetőség a lelki gyógyulásra.
Nem mondták még neki, hogy az ember értékét a veleszületett tulajdonságai határozzák meg. Az ember végső célja mindig a boldogság! (hiszen minden célhoz vezető út a boldogság feltétele is)

És most Te is tudhatod, hogy neked is óriási esélyed van arra, hogy életed megváltozzon!

 


Neked fog szólni a következő fejezetem, hiszen kezdődik egy  
ÚJ ÉLET...


                             

Nincsenek megjegyzések: